Over ons

Wij hebben 15 jaar ervaring in het maken van bijzondere geur belevingen. Bijna alle geuren zijn mogelijk om te maken en te verwerken in verschillende toepassingen. Wij bewegen in de wereld van geur, die misschien meer invloed heeft dan u tot nu toe dacht.

Het toevoegen van geur zorgt voor een intensere beleving. Het is bovendien een leuke interactie met uw publiek.
Zowel groot en klein kunnen genieten van geur, ook is de doelgroep met een zintuiglijke beperking ook erg gebaat met het inzetten van geur. Bijzondere geuren op maat maken, is iets wat wij doen. Denk aan de geur van buskruit, inkt, sigaren of ontsmettingsmiddel, niet is ons te gek.

De geuren kunnen subtiel te ruiken zijn vanuit kastjes en verwerkt worden in mooie opstellingen.
Ook kunnen we zorgen voor het voorzien van een hele ruimte met geur.

Drukwerk voorzien van geur, zodat mensen de beleving thuis ontvangen of juist mee naar huis nemen vanuit uw museum behoort ook tot de mogelijkheden.

Wilt u een uniek geuren product verkopen in de museumwinkel? Ook dat kunnen wij voor u maken.

Jorg Hempenius – Geurexpert

Rijksmuseum Geuren uit de oudheid

Rijksmuseum: geuren uit de oudheid